FANDOM

WonderbookEdytuj

Wonderbook
Producent SCE London Studio
Wydawca SCEE
Data wydania

Am.Płn.: 13 listopada 2012 AU: 15 listopada 2012 EU: 16 listopada 2012 JP: 7 listopada 2013

Wymagania sprzętowe
Platforma PlayStation 3

Wonderbookurządzenie peryferyjne[1] w postaci interaktywnej książki wykorzystujące technologię rzeczywistości rozszerzonej, stworzone przez firmę Sony na platformę PlayStation 3. Użytkownik posiadając obiekt fizyczny w postaci książki może poznawać jej zawartość dzięki oprogramowaniu wyświetlającemu cyfrowe obrazy na ekranie PlayStation 3.

Gra wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, przeznaczona jest na platformę PS3, a do obsługi wymagane jest posiadanie kontrolera PlayStation Move i kamery PlayStation Eye[2][3]. Mottem tego produktu jest „Jedna książka, tysiąc historii”[4].

Firma Sony zaprezentowała urządzenie peryferyjne na konferencji prasowej podczas Electronic Entertainment Expo w czerwcu 2012 roku[5] wraz z pierwszym tytułem gry z tej serii – Księgą Czarów – opartą na świecie Harry'ego Pottera, stworzonym przez J. K. Rowling[3].

Studio Moonbot Studios wydało drugi tytuł z serii – Detektyw Diggs, gra miała swoją światową premierę 28 maja 2013 roku[6]. Sony Worldwide Studios ogłosiło, że pracują z telewizją BBC i wytwórnią Disney nad nadchodzącymi tytułami[7]. Podczas E3 Expo w Los Angeles zapowiedziana została gra Book of Potions produkcji firmy Sony i Pottermore[8].

Lista gierEdytuj

  • Księga Czarów
  • Detektyw Diggs
  • Wędrówki z Dinozaurami
  • Księga Eliksirów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki